< Till bloggens startsida

snälla gråt inte mer

Nu har jag och familjen suttit och myst framför tv'n med cappuccino med toblerone bitar i och lussebullar, till ung och bortskämd. blev lite tårögd av Tim-Joel när han beskrev hur han kommit fram till hur mycket hans mamma gjort för honom och att han bara begärde saker av henne hela tiden. det var minst sagt gulligt!
.
nu ska jag läsa mer utav min lovely bok. räcker det om jag älskar dig? ÅH vad bra den är! jag har redan läst ungefär 90 sidor. har egentligen sovmorgon imorgon, eftersom matten blivit uppflyttad en halvtimme. men mamman fyller år imorgon, så att vi ska upp klockan 6 och gratta henne. känns som om jag kommer lägga mig och sova med tanke på att jag ska ta 08.50 bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0