< Till bloggens startsida

sarah dawn finer på tv'n. finns ju jakt att se på annars!

GOD JUL ERA SMÅ NISSAR!

klockan är 8 och jag har då bara öppnat två julklappar, det var innan 2. fick en humör mössa och en awsome klocka, som jag varit med själv och köpt. mamma kommer hem om ca 1 timme och lite till. kommer förmodligen hoppa utav lycka då hon kommer med tanke på att det är då vi får öppna julklapparna! hittills har jag, pappa och broder klarat oss riktigt bra. sett på kalle anka, ätit julmiddag, tryckt godis, druckit glögg, och lite sånt. har dock lyckats tappa en sillburk över mig själv, vilket luktar satan. nu ser pappa och bror på jakt. förvånande.
fortsättning följer då jag öppnat paketa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0