< Till bloggens startsida

oj skrev fel på förra rubriksen.

Åh herregud, jag har varit instängd eller burad i mitt huvud hela dagen lång. Huvudet är tungt och jobbigt att leva med. Jag är snorig som en get på nyår och har ont i halsen. Det känns icke lovande. Vi behövde bara se på den där filmen, vilken jag somnade till, sen fick vi åka hem. Fick med mig Therese och gick och köpte Ellens julklapp. Har däremot nu bestämt mig för att min julklapp inte duger, som Emma ska få. Den var alldeles för dålig, och det kan man tänkte sig då jag köpte den i all stress. Men jag ska alltså köpa en ny eller ja en till. Jag somnade på bussen hem. Eller. Jag tror inte att jag sover själv, men jag hamnar i någon sorts dvala, gris sover fast jag inte märker det själv. Vaknade ett par gånger och fick panik över att jag hade missat hållplatsen, men icke.
.
Jag har julstädat toaletter, mitt rum, övre hallen och en garderob idag. Eloge till mig då jag inte mår något vidare.
Nu ska jag gå iväg och koka lillkoppen med te och äta saffransockerkaka till Vem kan slå filip och fredrik, blir grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0