< Till bloggens startsida

nu slutas det

Jag älskar att sitta och lyssna på andras samtal när man sitter på tåget. Det är nästan som man lär känna dom för en sekund. Här om veckan satt jag på tåget, det var två stycken tjejer i min ålder som satt och hade en vild diskussion om vilka som var snygg i paradise hotel och inte, samtidigt som jag faktiskt satt där och kollade på just paradise hotel. Några dagar tidigare satt jag i tåget, mitt emot två stycken tjejer som skulle till Åre. Jag fick reda på att en utav dom faktiskt var gravid, vad barnet skulle heta, vad den andras barn en gång i tiden skulle heta, att hon var singel, att den gravida tjejen bodde i villa, och hur deras blivande barns rum skulle se ut. Tidsfördriv kallas det!
skön kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0