< Till bloggens startsida

konstig känsla i magen, du kan inte mena allvar.

Imorgon ska jag göra något med mitt liv, istället för att ligga i min säng hela dagen lång. Duscha låter som en utmärkt idé, för jag tror inte ni ens vill veta hur äcklig jag är just nu. Ska vara hemma från skolan imorgon också, men på Fredag måste jag släpa mig dit, hur sjuk jag än är, för då har jag matte prov. Hade ju varit lite roligt att hunnit jobba lite längre i boken än dit jag är, men det kommer jag då knappast hinna! Får förmodligen använda mig utav mina dolda talanger när det gäller det här provet. Jag är dock rädd för att dom är alldeles för dolda.
borde sova strax.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0