< Till bloggens startsida

Jag lider utav Måndag.. varje måndag, samma sak.

Jag var uppe lite för länge igår, jag kunde inte sova. Det blir rätt ofta så efter helger, och med tanke på att jag var uppe till nästan fem i Lördags så är det inte så konstigt att min kropp inte villa slockna vid tolv igår. Jag fördrev tiden med att läsa lite bok och vara social med mina vänner på msn.
Nu är jag alltså skit trött. Somnade på bussen vid Nedansjö, halvsov ett tag. Jag orkade inte riktigt vakna, och kliva av bussen, men var tvungen. Sedan skulle vi läsa på Svenskan, jag kunde knappt hålla uppe mina smågris ögon.
Nästa lektion börjar 12.05. TREVLIGT DÅ. ska till stallet sen och leka med Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0