< Till bloggens startsida

hjärtat ville fram och tillbaks

nu är jag hemma igen. köpte nästan alla julklappar. bara ellen och emmas kvar, och jag vet redan vad jag ska köpa till ellen. så det är bara emmas jag måste klura ut! är faktiskt rätt nöjd med tanke på att jag inte gjort av  med allt för mycket pengar men ändå fått rätt så bra grejer. köpte även ett nytt simkort, fast jag har fortfarande samma nummer. käkade på pizzerian där påväg till sidsjön, käkade sallad. det är gott!
-
tänkte ju fortsätta med mitt hemprov nu, men jag har ingen naturkunskaps bok här hemma så jag får helt enkelt göra det imorgon då jag har håltimme för engelskan. åh så mycket det helt plötsligt blev!
det är snart ett helt år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0