< Till bloggens startsida

harit

Idag på estetiska verksamheten så diskuterade några i klassen hur vi har sett ut tidigare. Jag kan lova att jag har sett ut på många olika vis. När jag var riktigt liten hade jag sådär tunt, blont och halvlångt gulligt hår. Sedan skaffade jag den klassiska. Den där längden inte ens är till axlarna, och raklugg. Sedan lät jag det växa ut, och alldeles innan vi skulle sluta 6;an skaffade jag mig axellångt och lugg. På den tiden hade jag även upptäckt kajal, och hade det på nedre delen utav ögat. Helst bara det och ingen annan smink. Sedan lät jag det växa ut till snelugg, fortfarande med den vackra sminkningen. Jag minns inte riktigt hur mina frisyrer sett ut i ordning sedan. Men sedan 7;an har jag haft raklugg ungefär tre gånger. Jag har haft snelugg resten av tiden. Har haft jätte uppklippt. Har haft svart, blont, ljust och mörk brunt hår. Har även sminkat mig med bara kajal, kajal och mascara, bara mascara. Senare delen av mitt liv insåg jag ju att fundation, mascara, eyeliner, och puder passade mig bäst. Här får ni några vackra exempel på mina vackra dagar;
något stora hårförändringar? INTE? nej jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0