< Till bloggens startsida

gå på moln

Nu har jag gjort min redovisning i bild. Vi fick i uppgift att fota bilder baserat på en låt. Jag och Therese valde falla fritt med Melissa Horn. Fotade lite och satte ihop det, så det blev faktiskt rätt så bra ändå. Nu sitter jag på tåget, som inte går för än om 20 minuter.
Påvägen till tåget mötte jag en gubbe som frågade mig ifall jag ville ha saft när jag gick förbi. Han stannade inte eller någonting, utan fortsatte bara att gå, så jag struntade i saften och gick vidare helt vettskrämd.
ja inte lär det ha varit någon sån här saft inte.

dessutom luktade det kiss i hela stan idag, riktigt härligt.

Kommentarer
Jonasdagny

This is a very good site. Thank you.

2011-10-07 @ 11:12:19
URL: http://jonasdagny.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0