< Till bloggens startsida

dreams

Jag har börjat drömma sjukt mycket på senaste tiden. Jag har aldrig drömt såhär mycket tror jag. Det handlar om alla möjliga olika grejer. Igår till exempel så drömde jag om att jag och familjen var ute och åkte bil. Sedan helt plötsligt kommer vi till en sjukt smal isväg, där det bara var is lika brett som bilen var. Vi lyckades hamna utanför isen och trilla ner i vattnet med bilen. Vi lyckades komma ur den, (jag har fobi för att hamna under vatten med bil, då jag skulle få sjuk med panik ifall jag inte fick upp dörren!) och sen var min största oro min jacka som låg kvar i den sjunkande bilen..? Sjuk!
.
Inatt drömde jag att jag satt på en buss, sedan var helt plötsligt flera av mina killklasskompisar i den, och skulle hoppa av på samma ställe som jag. Vem drömmer en sån betydelse lös dröm? Liksom varför drömmer man saker som inte ens har någonting med mitt liv att göra? Drömmar är otroligt konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0