< Till bloggens startsida

dan före doppardan

Lite Peter Jöback spelas ur min dator för lite julstämning såhär på Torsdags förmiddan. Nu ska och och pappa snart klä julgranen, sedan ska jag till Tirsta och dela lite julklappar tillsammans med Ellen och Emma. Det blir skoj. Sedan ska jag nog hem och greja lite, för att ikväll ska jag följa med familjen Hägg till kyrkan för den årliga julkonserten. Det blir nog mys!
Nyss kom pappa hem med en ny jobb telefon. Han såg lite sådär oberörd ut när han kom in och lade den på köksbänken, grejen är att både jag och min bror vill ha en sån telefon, sony ericsson xperia x8. Så vi blev nog mer extas när vad min far blev. Tror jag ska börja jobba på pappas jobb jag också.
förra årets jul. då är min fråga, hur fan såg jag ut egentligen?

har även insett hur mycket julklappar jag har att ge bort! en hel ikea kasse full.
det blir nog awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0