< Till bloggens startsida

better than tonight

Julklapparna börjar att rulla in! Var och bytte julklappar med Emma och Ellen, och gav Inga-Lill och Roland sina, för ett tag sedan. Det är så roligt att få julklappar! Det jag fick är hemligt tror jag. Det var en riktigt bra grej, och fin var den också! Sedan fick jag ett par schaps utav Emma också. Ett par mörkbruna/nästan svara, med ploppar längst upp, ytterst snygga! Fick även solskydd, som man ska ha som ett armband på armen. Kan gissa hur fin brännan kommer bli efter den, haha.
-
Familjen min har redan börjat med lite julfirande i form av julbord. Provsmakade på lite utav det som ska stå som julmiddag imorgon. Gott var det!
Ellen fick en darth vader mask utav mig och elin, kan vara den påhittigaste julklappen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0