< Till bloggens startsida

a little crazy

Klev upp klockan 6, efter att ha sovit kankse 1½ timme, för att åka till staden. Sov en bit på vägen, men det var icke lätt må jag säga. När jag kom fram gick jag och Ellen till hennes skola för att spela in en film dom gör. Jag blev lejd som kameraman, och jag tror jag skötte mig rätt så bra. Efter det så följde jag med på Ellens lektioner på dagen för att fördriva tiden. Efter att hon slutat åkte vi och hedvig, ut till Birsta för att käka på Charm. Varför åkte vi dit ut när man kan käka i stenstan tänker ni? Jo, för det finns en riktigt bra förklaring, kyckling enchiladas, säljs inte inne i stan, så vi åkte ut dit och åt det där. Det är fan himmelskt gott! Finns knappt goare mat alltså! Nästan så att mina f.d älsklingar på Bykrogen (kycklingrullar) blir omkörd med hästlängder! Men det går inte att jämföra nu när dom faktiskt inte säljer kycklingrullar där längre, och det är med stor sorg i hjärtat jag skriver det! Spenderade nästan alla mina 4,5 tusen på dom förrförra sommaren.
ellen skulle spela rödluvan, detta är alltså hennes outfit för dagen!
ellen bjöd mig! gudomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0