< Till bloggens startsida

yooooood

Är äntligen hemma..
Ska det bli en vana det här eller?
Kliva upp halv 6, åka halv 7, gå på skolan, komma hem halv 6.
Men skolan är rätt soft ändå.
Måste säga att jag har ett bra schema och en bra klass!

Fick ju datorn idag,
en MINI pc.
Acer aspire one 752 för er som måååste veta.

Får damp på bussarna också.
För det första;
Det går aldrig några normala bussar en normal tid.
Typ som på morgonen när jag måste ta halv 7 tåget för att börja 10..
Eller idag fick jag ta 20 över 4 bussen när jag slutade 3.
För det andra;
Mitt busskort har damp. Funkade inte igår på bussen hem.
Funkade idag på tåget dit,
funkade inte idag påvägen hem.
Ska kräva att dom fixar det!

Aja, trött är man nu å.
Ska ta och käka middag nu.
LUNCHEN på min skola är GOOOD.

baj tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0