< Till bloggens startsida

vikingarna var där först! och lämnade inga spår efter sig..

i'm home from school.
skulle tränat egentligen idag, men jag fick inte.

jag är nå jävulskt trött iallafall.
imorgon blir det soooov morgon och det gillas!
jag börjar 20 över 12 för vi ska till STÖÖÖÖÖDE och campa.
Kul att jag glömde snacka med lärarna så jag ska åka till skolan först,
sen tillbaka till stödet.

historie lektionen var faktiskt kul.
inte själva uppgiften men resten,
skrattade ihjäl mig varje sekund.

- man lär sig att inte göra om samma misstag som dom andra gjort förut!
- vadå för misstag till exempel?
- folkmord!
- ja dom gör det ju inte på samma ställe iallafall.

-------------------------------------------------------------------

therese var också riktigt rolig;

- ska vi skriva det?
- jag vet inte! jag försöker bara komma på massa svåra ord!

vi skulle skriva svar på frågor och vi använde väldigt svåra ord för att verka duktig.
det blev mest ''samhället, återuppstod, skapades''.

det var sjukt kul faktiskt!
massa annat kul också :')

sen åkte jag bussen i trettioelva timmar,
mycket trevligt när man inte ens kan somna..

dags för att börja packa lite kanske.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0