< Till bloggens startsida

utomfjordingar..

tjatade med mig ellen till fränsta för att handla på shell.
vi kom dit fem min innan det stängde.
vidare till byforsen, för att grilla lite med pojkarna,
när vi skulle hem lurade ellen ut mig på en konstig väg.
lerpöl stor som ett hus.
jag skulle försöka köra upp från den, men slira typ 2 meter,
fortsatte att gasa tills vi ramla.
kul? YTTERST KUL :D
Sen vidare till Elin.

När vi åker hem så ''blixtrar'' det på himlen.
Det är inte åska.
Det är inte tåget.
Det är säkert utomjordingarna som anfaller.
Hemma säkert nu.

Ellen - Vi tutar som fan när vi åker förbi Aware!!
Olina - FAST JAG HAR INGEN TUTA!
Ellen - HEEEELVETE!
Olina - HELVETES JÄVLAR!!!
Ellen - JÄVLA KUK!

ja. vi ville faktiskt tuta.

Min pojkvän och min bästa vän är booorta.
skita läskigt.

Tjobreee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0