< Till bloggens startsida

swing by my selfd

ÄÄÄÄÄNNNNNNNNNNTTTTTTTTTLLLLLLIIIIIIIIIIIIIGGGGGGEEEEEEEENNNNNNNNNN!
hemma.

till en början på dagen försov jag mig. jag skulle gå till tåget och då började det regna.
tåget var sjuuuukt gammalt. men resten av dagen har inte varit så hemsk.

satt på donken innan vi började,
hade svenska först, sedan hade vi engelska,
sedan lunch, och sedan naturkunskap.
naturkunskaps läraren var bra!
han lät oss sitta på facebook hela lektionen typ.
såg på lite film också.
gick till donken igen men pojkarna på nti.
fast jag åt inte något någon av gångerna för jag är duuuuktig!
samma tåg hem igen,
plus en sjungande oliver bredvid sig.
kan det bli bättre?

hemma nu iallafall.
ska snart sticka iväg igen,
men först ska jag äta maaat.
blir som fan hungrig när man inte äter.

mitt nya liv börjar idag.
hittils har jag varit great.

dags att lätta händerna och sluta skriva.
ciaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0