< Till bloggens startsida

stjärnorna är gröna, eller gula.

kanske det är dags att ta och sova en stund snart.
eftersom jag klev upp vid halv 6 och höll igång till 3 någongång, då jag somnade på bussen hem,
sedan sov jag ju en stund hos ellen också.
det är rätt sjukt. för i vanliga fall är man vaken till typ 2, sedan sover man till 12, sedan sover jag ändå en stund på dagen också, oftast. Nu förväntas jag hålla mig vaken hela dagarna, från halv 6 till 11. Nejtack. Sova på tåg eller buss, det är min grej det.

ska övertala lilla ellen att ta tåget med mig imorgon också.
det är rätt så segt att åka buss, men ändå faktiskt rätt så skönt.
man sover bättre på bussen. men tåget går snabbare, eller ja åker.

blir lite nervös inför att vi ska ha gympa imorgon.
pinsamt att springa runt där liksom.
har iallafall fyllt i dom tusentals papper som man var tvungen att fylla i.
har säkert skrivit under på minst 20 ställen.
men det är lungt, så är det ju när man är kändis liksom..

dags att sova en sväng,
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0