< Till bloggens startsida

speed dejtat

hemma igen efter övernattning och massa!

på övernattningen hade vi speed dejting. vi skulle dejta typ halva klassen, och alla killarna var på ena sidan, och tjejerna på andra. så det blev mest killar vi dejtade. iallafall. innan så lät det helt sjukt, och jag var nervös över att inte våga säga något. men faktiskt så slängde jag bort nervositeten och körde på mitt vanliga jag och babblade på om allt jag kunde komma på. det var faktiskt ett riktigt bra sätt att lära känna flera, eller ja iallafall få kontakt med dom. och vissa var faktiskt riktigt roliga!

lekta några lekar fler.
tydligen lär man sig att köpa och sälja ''paket'' på samhällsprogramet,
vissa var dealer, chefer, vice chefer och fixare.
undra vad paketen innehåller i verkligheten.
hehe

idag gick vi upp på huberget. det var jobbigt. där uppe lekte vi mera.
skulle bygga pussel, skala potatisar, hammra, marshmellowsleken, sätta fast bilar i ansiktet leken, kasta gelehallon i andras munnar, och armhävningar. ganska kul faktiskt!

jag och therese fick sluta 2 timmar tidigare för att vi var klara.
så hon följde med till stöde skolan, sedan åkte hon så jag satte mig och vänta på att hanna skulle sluta skolan. hon lyckades få med mig in på hennes sista lektion. helt otrolig rolig klass har hon iallafall!
sedan brassa vi med mopeden hem till henne.
senare skulle vi ta mopden till hennes farmor och när vi skulle över stödebron så går mopeden sönder.
våran vanliga tur.. fick knappt upp den på trotoaren heller.
ingen visste vad felet var.
drog hem käka middag,
sen kom mamsen.

allt vad som hänt det där!
tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0