< Till bloggens startsida

SnuteN, MosarN, FörstörarN, KrossarN

Sitter hemma hos MosarN med FörstörarN. Nyss var han en dumer. Klicka som fan med datamusen i andra sidan av rummet så jag inte förtstod alls vad som hände.

- VAD GÖR HAN!?
HEHHH.
- AHAHAHAHAHHAHAHA.

Ja. Det är typ det roligaste som hänt idag.
Eller nej jag har en skjorta på mig.
Jag har aaaaldrig en skjorta på mig.
Men idag skulle jag och Ellen ta på oss sånt vi aldrig har på oss.
Sa't jag var tviiiingad.
Jag känner mig som en Le***** tjej när jag har skjorta.
Ellen tvingade mig.

Hur ska jag klara av att köra hem sedan?
Jag är MÖRK rädd och SNUT rädd.
Två i en smäll kan man säga.
Kommer polisen så kissar jag nog på mig.
Fint.

Ibland så gör jag spännande saker när jag åker moped också.
Jag stänger AV lyset när jag kör.
Det blir så när jag slår på hellyset.
Så det blir alldeles mörkt och jag tycker det är sjukt spännande.
Det kan ju komma något utspringande från skogen,
eller typ en katt eller något.
Fast det blir lite för spännande när jag inte ens ser Ellen för att det är för mörkt.

Aja.
Need to go away.
TJOBREEEEEEEeeEEeeeeeE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0