< Till bloggens startsida

smöra bregott på mackan. grönt bregott.

folk ska kliva upp om typ 3,5 timmar för att åka till skolan.
själv ligger jag för mig själv, skrattar och gråter om vart annat tror jag.
haha.
jag är nog inte riktigt frisk heller.
plötsligt är jag helt seriös, gråter en skvätt,
sen helt plötsligt kan jag skämta och ha skit kul åt mig själv,
haha.

KISSSSKISSSS MJAAAUUU.

Vi åkte till stan idag.
Mamman, pappan, barnen.
Broder, jag och Ellen var barnen.
Hämtade min dator.
Köpte min nya älskligar, eftersom mina riktiga älsklingar inte finns någonvart,
ett par mörkgröna convers :')
hittade en kjol på monki med.
fast det är en hemlis för mamsen.

inte får jag ha datorn i sängen längre heller,
eftersom ''den kan gå sönder''.
vart är jag nu? jo i sängen.

måste kanske sova snart.
men jag vill inte. och jag ska sova uuuut imorrn,
så det är lugna puckar.

tjobre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0