< Till bloggens startsida

mörkräddmopedtjej_95

Ligger hemma, kollar på film.


RINGRING


Ellen - DU MÅSTE KOMMA HIT! JAG HAR DRÖMMT MARDRÖMMAR!
Olina - Men det är ju sent. Jag ser på film..
Ellen - MEN KOM HIIIIT! jag har vindruvor..
Olina - jamen det är mitt i natten och jag är mörkrädd!
Elllen - RING BJÖRN DÅ! KOM HIIIIT.

Jag var tvungen att ta mopeden till Ellen, mitt i natten..
Jag är svingigt mörkrädd, så jag fick prata med Björnis på vägen dit.
Rädd som sjutton.
När jag kommer dit står Ellen i dörren vettskrämd.
Sedan när vi skulle sätta oss vid datorerna har dom inget internet,
så vi skulle ta mopederna hem till mig igen,
mörkt som sjutton igen.
Ellens moped startade inte, så jag var tvungen att skjutsa henne.
Prata med ''NissePisse'' i telefon,
sjukt rädd tjej.
Nu är vi hemma och jag tänker inte gå ut på heeeela natten igen.

Kvällens upplevelse.

Tjobreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0