< Till bloggens startsida

min stereo är svart, grå och brun.

Kunde inte sova hemma när jag tänkte vila, så jag tog mopeden till Ellen, och somnade där istället.
Sedan tog vi en sväng till gårn eftersom vi inte behövde åka till Tirstaaaa.

På Torsdag till Fredag ska min klass på¨övernattning.
Och gissa vart vi ska?
Till . . . STÖDE!
Av alla ställen i världen ska vi till Stöde.
Tur att man aldrig varit där förut heller.
Aja, blir säkert kul ändå!

Imorgon har vi idrott. Kul. Måste packa och ha sig.
Vet inte ens om vi har inne eller ute idrott.
Hur ska man veta det då?
Äh.. Skitsamma. Tar med mig ALLT i lill väskan.

Mopeden min är knas också. Den liksom ''hänggasar'' fast det går över typ efter en liten stund. Också ibland tänker den bara dö. Ingen tomgång alls heller för den delen..
Knäppa grejer man skaffar.

nu blire lunchdejt med duscha!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0