< Till bloggens startsida

MIKAEL ELIAS TEORETISKA GYMNASIUM

Skolan började idag.
Jag har gått första dagen av tre år i gymnasium.

Jag klev upp vid halv 6, for till tåget halv 7. När vi kom fram gick vi på McDonalds och käkade frukost.
OCH LUGN!
Jag och åt en macka och drack juice.
Sedan skulle ALLA som jag känner börja 9, utom jag, jag började 10..
Så jag blev sittande helt ensam i stan i över en timme själv.

Vi har bara ''lärt känna'' varandra idag, och fått MASSA papper.
Klassen verkar bra iallafall!
Det var som lite pinsamt att presentera sig, men vafan.
Först fick vi säga vad vi hette, vilken skola vi gått på tidigare och vad vi tyckte om att göra.
Senare fick vi leka. Eller ja, vi skulle leka ''kom ihåg allas namn'' typ,
den som satt först sa sitt namn. Tvåan sa den innans namn och dens namn.
Trean sa dom två tidigare namnen och sitt eget. PLUS vad man tyckte om.
Svårt var det, men rätt kul.

Jag är gymnasie tjej nu.
¨HEHEHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0