< Till bloggens startsida

hamilton,

det är tur att jag har otroligt mycket för mig när jag väntar på skolan!
fram tills nu har jag åkt tåg, ätit frukost på donken (mackor och jucie!),
promenerat, suttit på NTI med pojkarna, följt med dom till bussen för dom skulle till södra berget,
och nu sitter jag i våran korridor, det har faktiskt kommit ett par styckna,
alla utom therese sitter vid datorn, haha!
vilka datanördar vi kommer att bli..

idag ska jag tvinga oliver att åka samma tåg eller buss som mig,
för jag vill inte åka ensam!
och ikväll ska jag träna, så jag måste skynda mig jätte mycket.
jag hatar att stressa!

om 20 minuter börjar våran samling.
vi ska gå igenom nått på datorn,
och än en gång datooooor.
usch. jag är nörd.

orkar inte skriva mera nu,
tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0