< Till bloggens startsida

ett hopprep för långt.

kanske man skulle ta och sova tidigt idag?
ha skoj där.

jag ser ut som en turk. med tuliban på huvudet.
eller ja, tulipan kanske..
närå men man ser rätt mysko ut när man har en handuk ihop virrad på huvudet.

min engelska lärare pratar bara engelska med oss,
och vi måste prata engelska tillbaka. inte ett svenskt ord av henne idag tror jag.
våran idrottslärare är från tyskland och inte så jätte haj på svenska,
så hon pratar också bara engelska.
det är rätt så trevligt faktiskt.
idrottslektion på engelska.
blir det för jobbigt så kanske man kan låtsas att man inte förstår vad hon säger.

hade otroligt seriös idrottslektion idag också.
hon prata engelska länge.
vi hoppade tre hopp på hopprepen typ.,
sen låtsades vi att vi hoppade när hon kom och kollade.
busigt av oss.
nästa gång ska vi springa till nacksta, och där ska vi ha nån typ
övning så att han kan ta pulsen på oss, sen tillbaka.
ööööööh. hur ska jag orka det då?
hm. hoppas det inte bara är jag som knappt orkar springa tre meter,



tjobree.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0