< Till bloggens startsida

borta

Jaha, nu har ju typ ''alla'' börjat skolan.
Själv vaknar man och funderar på om man ska kliva upp och jobba lite.
Tänk att folk har måstat kliva upp skit tidigt i nästan en vecka, medans jag bara ligger och drar mig i sängen.
Och dessutom bara slappar runt hela dagarna, jobbar lite, och är ute och åker när andra måste tänka på skolan.
Det är ju inte alls långt kvar nu för mig heller.

Det känns ju overkligt att Ellen och jag inte ens ska gå i samma skola längre.
Dock är det inte mer än 5 meter till hennes skolbyggnad ifrån min, men ändå.
Fränsta skolan började idag också.
Det känns rätt så overkligen att man aldrig kommer ha lektioner där längre.
Vi kommer aldrig sitta varje morgon i spegelsalen i väntan på samling,
sedan gå ner 5 min. efter vi börjat till sal 2.
Vi kommer aldrig mer behöva gå upp för matanbacken för att få lite mat.
Och aldrig mer kommer vi vara 9A.

Men nu börjar det på nytt.
Och jag tror det här blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0