< Till bloggens startsida

autistiskt barn

varför har jag en känsla av att dom kommande dagarna kommer bli sjukt tråkiga?
typ alla mina kompisar börjar skolan nu.
fränsta skolan börjar, ellen börjar, ånge börjar.
det känns som om det bara är jag som börjar nästa vecka!

igår var jag till stan med ellen på hennes informationskväll på hennes nya skola.
jag var ett autistiskt fosterbarn som dom inte kunde lämna ensamen hemma.
fast jag lekte aldrig autistisk.
jag satt bara där, snäll som jag är, och lyssnade på vad dom hade att säga.
fikade lite också.
ska jag vara ärlig skulle jag kunna åka på sånt varje dag,
bara man får fika!

eller justja. idag börjar jag ''banta''.
3 mål mat om dagen.
det fungerade prima sist jag och eller gjorde det.
gick ner 3 kg.
nu är det dags igen.
plötsligt blev det lunchdags ju!

tjobrä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0